четверг, 31 мая 2012 г.

63. Вимоги до здійснення оцінювання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі.


63. Вимоги до здійснення оцінювання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі.
Сучасні комп’ютерні системи тестування здатні підтримувати всі відомі в теорії педагогічного вимірювання форми завдань [11], причому можливі декілька способів реалізації інтерфейсу для кожної форми у залежності від особливості матеріалу:
завдання з вибором однієї або декількох правильних відповідей:
вибір рядка із списку,
  введення номера правильного фрагмента,
вибір точки на рисунку;
   відкрита форма (введення відповіді):
коротка строкова відповідь (відповіді учня порівнюється з еталоном, часто застосовуються різноманітні алгоритми, що дозволяють розрізняти або не розрізняти великі й маленькі літери, враховувати або ні «пропуск», службові знаки тощо; деякі інтелектуальні системи навіть допомагають учню виправити помилки, які не мають відношення до знань і вмінь, які перевіряє тест),
ціле число (застосовується алгоритм, який перевіряє, що введено саме число, а не інші знаки),
десятковий дріб (правильна відповідь задається як інтервал можливих значень),
виправлення помилок або заповнення пропусків у тексті;
завдання на встановлення відповідності;
завдання на встановлення правильної послідовності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий