63.
Вимоги до здійснення
оцінювання засобами інформаційно-комунікаційних технологій у початковій школі.
Сучасні комп’ютерні системи
тестування здатні підтримувати всі відомі в теорії педагогічного вимірювання форми
завдань [11], причому можливі декілька способів реалізації інтерфейсу для
кожної форми у залежності від особливості матеріалу:
завдання з вибором
однієї або декількох правильних відповідей:
вибір рядка із списку,
введення
номера правильного фрагмента,
вибір точки на рисунку;
відкрита
форма (введення відповіді):
коротка строкова
відповідь (відповіді учня порівнюється з еталоном, часто застосовуються
різноманітні алгоритми, що дозволяють розрізняти або не розрізняти великі й
маленькі літери, враховувати або ні «пропуск», службові знаки тощо; деякі
інтелектуальні системи навіть допомагають учню виправити помилки, які не мають
відношення до знань і вмінь, які перевіряє тест),
ціле число
(застосовується алгоритм, який перевіряє, що введено саме число, а не інші
знаки),
десятковий дріб
(правильна відповідь задається як інтервал можливих значень),
виправлення помилок або
заповнення пропусків у тексті;
завдання на встановлення
відповідності;
завдання на встановлення
правильної послідовності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий